Revell Heinkel He219 A-7/A-5/A-2 late 'UHU' 1:32 #04666

Revell Heinkel He219 A-7/A-5/A-2 late \'UHU\' 1:32 #04666

Toevoegen

Prijs: €49,99

Aantal: +

Opties: [?]

Plasticlijm [?]

Met kwast

( €1,99 )
Met naald

( €3,99 )
Tube

( €1,50 )
Verf [?]

Enamel|Aqua|Spray
Alle verf
spacer
Revell #02

( €1,70 )
Revell #05

( €1,70 )
Revell #08

( €1,70 )
Revell #09

( €1,70 )
Revell #15

( €1,70 )
Revell #36

( €1,70 )
Revell #40

( €1,70 )
Revell #45

( €1,70 )
Revell #47

( €1,70 )
Revell #48

( €1,70 )
Revell #49

( €1,70 )
Revell #50

( €1,70 )
Revell #77

( €1,70 )
Revell #83

( €1,70 )
Revell #89

( €1,70 )
Revell #90

( €1,70 )
Revell #99

( €1,70 )
Revell #302

( €1,70 )
Revell #382

( €1,70 )

De Heinkel He 219A was het eerste Duitse gevechtsvliegtuig dat oorspronkelijk werd ontwikkeld als nachtjager.

Geen ander vliegtuig ter wereld is in zoveel mysterie gehuld, en vergezeld van zoveel mythes, als de He 219.

De eerste vlucht van de He 219V1 op 6 november 1942 werd opgevolgd door een hele serie verdere prototypes voordat het eerste productietoestel, een He 219A-0, werd afgeleverd in juni 1943.

Verdere ontwikkelingen leidden uiteindelijk tot de He 219A-2 serie in juli 1944.

In de tussentijd was de He 219 al lang en breed door zijn "Baptism of Fire" heengekomen.

In de nacht van 11 / 12 juni 1943 wist majoor Werner Streib in een He 219A-0 5 bommenwerpers neer te halen.

Tijdens de opvolgende nachtmissies bewees de He 219A zich een uitstekende, maar nog ver van perfect gevechtstoestel.

Een verzoek om een extra bemanningslid voor observatie werd opgevolgd door een serie prototype He 219A-5's die door het No 1 NFG werden getest.

Een steeds langer wordende lijst van klachten leidde tot een fundamentele revisie gebaseerd op de A-2.

Massaproductie werd gepland onder de benaming He 219A-7.

De DB 603G of uiteindelijk de Jumo 222 werden voorzien als aandrijving.

Aangezien geen van deze beide motoren echter beschikbaar waren werd besloten om de massaproductie te beginnen met de DB 603AA, om deze later te upgraden naar de A-7 standaard wanneer de nieuwe motoren beschikbaar werden.

Specificaties:
• Schaal: 1:32
• Onderdelen: 261
• Lengte: 52,4 cm
• Spanwijdte: 57,8 cm

Verf (Optioneel):
Revell 2 Revell 2 (Mat Kleurloos, niet dekkend)
Revell 5 Revell 5 (Mat Wit)
Revell 8 Revell 8 (Mat Zwart)
Revell 9 Revell 9 (Mat Antraciet)
Revell 15 Revell 15 (Mat Geel)
Revell 36 Revell 36 (Mat Karmijnrood)
Revell 40 Revell 40 (Mat Zwart-groen)
Revell 45 Revell 45 (Mat Licht-olijf)
Revell 47 Revell 47 (Mat Muisgrijs)
Revell 48 Revell 48 (Mat Zeegroen)
Revell 49 Revell 49 (Mat Lichtblauw)
Revell 50 Revell 50 (Glanzend Lichtblauw)
Revell 77 Revell 77 (Mat Stofgrijs)
Revell 83 Revell 83 (Mat Roest)
Revell 89 Revell 89 (Mat Beige)
Revell 90 Revell 90 (Zilver)
Revell 99 Revell 99 (Aluminium)
Revell 302 Revell 302 (Zijdenmat Zwart)
Revell 382 Revell 382 (Zijdenmat Houtbruin)


Extra info:
• Periode: 1943 (D)
• Motorkracht: 2 x 1398 kW
• Snelheid: 670 km/u

Details:
• Nieuwe mal
• Fijne reliëf details en verzonken paneelnaden
• Gedetailleerde cockpit met instrumentenpaneel
• Gedetailleerde schietstoel
• Instrumentenpanelen en besturingen
• Radio operator paneel en Richteenheid
• Romp positie voor imitatie MG "Schrage Music"
• Aparte kleppen en roeren
• Landingslicht
• Gedetailleerde onderstel ruimtes
• Staarteenheid met aparte controle oppervlakken
• Voor cilinder ring met radiator
• Gedetailleerd onderstel
• Nooduitgangladder, uitgeschoven of ingetrokken
• Beweegbare propeller
• Antennes voor het FuG 220 radarsysteem
• Alternatieve antennes en apparatuur voor het FuG 350 "Naxos" radarsysteem
• Decals:
• Heinkel He 219A-7 of 3./NJG 3 at Grove, Denmark, April 1945
• Heinkel He 219A-2 of 1./NJG 1 Westland/Sylt, Germany, April 1945
• Heinkel He 219A-7 of 1./NJG 1 Westland/Sylt, Germany, April 1945
• Heinkel He 219A-5 of Stab I./NJG 1 Münster-Handorf, January 1945

Toebehoren: Plastic Modelbouw, Verf.

  • Fabrikant: Revell



Dit werk is auteursrechtelijk beschermd. Copyright © 2016 Sjaak's Hobbyshop.