Revell Airbus A380 'Lufthansa' 1:144 #04270

Revell Airbus A380 \'Lufthansa\' 1:144 #04270
Afbeelding vergroten

Toevoegen

Prijs: €29,99

Aantal: +

Opties: [?]

Plasticlijm [?]

Met kwast

( €1,99 )
Met naald

( €3,99 )
Tube

( €1,50 )
Verf (Revell) [?]

Enamel|Aqua|Spray
Alle verf
spacer
Revell #04

( €1,70 )
Revell #09

( €1,70 )
Revell #76

( €1,70 )
Revell #91

( €1,70 )
Revell #99

( €1,70 )
Revell #371

( €1,70 )
Revell #374

( €1,70 )

Met de Airbus A380 begint voor Lufthansa een nieuw hoofdstuk in de luchtvaartgeschiedenis.

Met de zomerplanning zal de eerste Lufthansa Airbus A380 in dienst worden genomen.

Het grootste en modernste passagiersvliegtuig ter wereld opent een nieuwe dimensie voor vluchten over de lange afstand.

Met dit nieuwe widebody-vliegtuig gaat Lufthansa zo'n 550 passagiers comfortabel, snel en veilig in drie klassen naar hun bestemming brengen. Dat zijn er 40% meer dan vandaag met een Boeing B747-400.

Nu al staat vast; in de A380 wordt voor het eerst de nieuwe First Class van Lufthansa voorgesteld die zich net als de Business Class op het bovendek bevindt.

De A380 Lufthansa-vloot wordt vooral ingezet op de druk bezette routes naar Azië en Noord-Amerika.

Lufthansa-netwerkstrategen hebben voor het ogenblik zo'n 20 bestemmingen op het oog.

In totaal heeft Lufthansa 15 van deze moderne toestellen besteld en is daarmee de grootste klant onder de Europese vliegtuigmaatschappijen.

De Airbus A380 is niet enkele het grootste en modernste passagiersvliegtuig dat ooit werd gebouwd; het is ook het eerste lijnvliegtuig ter wereld met twee doorlopende passagiersdekken.

De A380 werd gebouwd in nauwe samenwerking met vliegmaatschappijen en vlieghavens, maar ook met talrijke leveranciers en partners uit de industrie.

Een betaalbaar product, dat met de bestaande infrastructuur verenigbaar is.

Ondanks het vergrote vliegbereik en de grotere passagierscabine konden het brandstofverbruik en de emissie van schadelijke stoffen worden beperkt.

Experts verwachten voor elke persoon een verbruik van 3 liter kerosine per 100 kilometer.

Het vlaggenschip van de 21ste eeuw onderscheidt zich door talrijke innovaties: zoals een compleet nieuw ontwikkelde passagierscabine, verbeterde en nieuwe materialen.

Het verticale staartvlak met het richtingsroer en het diepteroer zijn van met koolstofvezels versterkte kunststof.

De Lufthansa A380 is uitgerust met emissiearme motoren: de Rolls Royce Trent 900 heeft een vermogen van 311 kN of 70.000 pond stuwkracht.

Het vliegbereik bedraagt ongeveer 14.800 kilometer. Lengte: 73 meter, hoogte: 24 meter, spanwijdte: 79,8 meter, gewicht: ca 569 ton, motordiameter: 2,95 meter.

Specificaties:
• Schaal: 1:144
• Onderdelen: 163
• Lengte: 50,4 cm
• Spanwijdte: 55,5 cm
• Niveau: 4

Verf (Optioneel) Revell:
Revell 4     4 (Glanzend Wit)
Revell 9     9 (Mat Antraciet)
Revell 76   76 (Mat Lichtgrijs)
Revell 91   91 (Ijzer)
Revell 99   99 (Aluminium)
Revell 371 371 (Zijdenmat Lichtgrijs)
Revell 374 374 (Zijdenmat Grijs)

Extra info:
• Type: Passagiersvliegtuig
• Jaartal: 2005 (D/GB/F/E)
• Motorkracht: 4 x 30391 kp
• Snelheid: 850 km/u

Details:
• Oppervlakken met structuur, verzonken paneelnaden
• Gedetailleerd landingsgestel met ragfijne wielpoten en -steunen
• 22 wielen met fijn gedetailleerde velgen
• Cockpit-imitatie
• Vleugels met afzonderlijke landings- en standlichten
• Winglets
• Gedetailleerde staartvlakken
• Afzonderlijke bekledingen voor de roerbesturingen
• Gedetailleerde motorophangingen en -bekappingen
• 4 RR Trent 900-motoren
• Afzonderlijke antennes
• Super transferblad met Lufthansa-afwerking en omvangrijke ondershoudsopschriften

Toebehoren: Plastic Modelbouw, Verf.

  • Fabrikant: Revell




Dit werk is auteursrechtelijk beschermd. Copyright © 2016 Sjaak's Hobbyshop.